Vuosi on tuonut tullessaan surua, osin pieniä ilon aiheitakin on oneksi luoja suonut.

 Tämä vuosi on myös autanut minua ymmärtämään paremmin kuinka tärkeetä on ihmisten yhteistyö ja ystävyys vaikeina hetkinä.

Kasvattajana olen saanut kokea ilon ja onnellisuuden tunteet onhan kasvateistani valioitunut tänä vuonna 3 urosta 1 narttu sekä sertejä on kerännyt myös moni, joten hienoa ja kiitos kaunis kasvattien omistajille aktiivisuudesta ja hyvästä huolen pidosta.

Äitinä ilon hetkiä on tietysti ollut Jennin Kersantin arvo armeijassa ja Villen aktiivinen ja reipas asenne elämään ja mikä hienointa vakituinen työpaikka sekä kummankin hyvä ja positiivinen asenne tekemiseen. Vaikka lapsistahan (isoistakin) on minulle aina iloa vaikka vaan nään heidät.

Koirat olen saanut pitää terveenä sekä kasvatit ovat olleet terveinä eikä suuria murheen aiheita ole sielltä tullut.

Suruistaa suurin on pienen Nelli tytön sairastuminen vakavasti, hänelle toivon voimia ja tuhansia enkeleitä eteenpäin viemään.

Kiitos haluan sanoa kaikkkille heille jotka minua on asiassa tukeneet.

Kaikkinensa tämä vuosi on ollut raskas voittoinen mutta toivoa vain voin parempaa alkavaa vuotta.

Onni on sydämen sopukassa keskellä joulupöytää,  kun koko vuosi on kiiruhdettu ja tehty paljon työtä. Kun istutaan kynttilän valossa ja ihaillaan liekin taikaa. On hyvä kiittää paljosta ja elää juuri tätä aikaa.

Hyvää ja rauhaisaa Joulua

ja Onellista Vuotta 2009

Minna